Lynec M6 Quad Core XBMC Android TV Box anmeldelse

Av | november 2, 2021

Kringkasting av medier online eller fra NAS (nettverksminne) har nå blitt enklere og mer tilgjengelig med bruken av Android TV-bokser. Men å velge riktig Android TV-boks for hjemmet ditt er ikke så lett som du kanskje tror. Du må sørge for at Android-boksen ikke bare har god installasjonskvalitet, men også støtter ulike mediefiler. Lynec M6 er en av få Android TV-bokser som har disse funksjonene og mer.

Funksjoner

Lynec M6 måler 5 x 1,2 x 5 tommer og veier 9,1 gram, og er uten tvil den mest robuste og kompakte strukturen til enhver Android TV-boks. Denne enheten drives av en Mali 450 Quad Core GPU og en ARM-Cortex Quad Core CPU kombinert med 1 GB RAM. Den fungerer for øyeblikket med Android 4.4.2 med OTA-oppdateringer som lover Lynec og teknisk støtte i tilfelle du støter på problemer med den. Noen mennesker kan spotte 8 GB internminne, men det burde ikke være en bekymring, siden du enkelt kan legge til mer plass til å installere apper og medier via USB-porten og SD-kortsporet. Pakken inkluderer også en HDMI-kabel (for tilkobling til en HDTV) og fjernkontroll for enkel navigering i XBMC-grensesnittet.

Fordeler

XBMC er allerede forhåndslastet med tillegg og optimert for Lynec M6s maskinvare, så det er ikke nødvendig å forholde seg til innstillingene. Android Box XBMC-optimaliseringer gir stabilitet når det kommer til strømming av innhold, og tilbyr også mer fleksibilitet i funksjoner sammenlignet med vanilje XBMC. I motsetning til Roku, Apple TV eller Amazon Fire TV, kan Lynec M6 faktisk kringkaste innhold (filmer og TV-serier) gratis. Quad-core CPU og Mali-450 3D GPU garanterer også at du ikke vil ha noen problemer med mediastreaming, enten det er i HD (1080p) format eller ikke.

Ulemper

Hvis det var én ting som ville gjøre M6 bedre, ville det inkludere en mus og tastatur. Den innebygde fjernkontrollen er faktisk god nok alene, men å ha mus og tastatur kan gjøre M6 kraftigere enn noen gang. Du må si farvel til den kompakte innpakningen til denne TV-boksen, selv om den inkluderer mus og tastatur.

Bør du kjøpe Lynec M6?

Hvis prisene fortsatt er grunnen til at du ikke skal kjøpe en TV-boks som fungerer med Android, bør du absolutt kjøpe Lynec M6. Dette er ikke bare den billigste Android TV-boksen på markedet, men også den dyreste. Med sine mange funksjoner og byggekvalitet kan denne Android-boksen lett selges for to eller tre ganger dagens pris. Hvis du fortsatt er usikker, kan du sjekke ut de mange online vurderingene fra fornøyde kunder som har brukt (og absolutt fortsatt bruker) denne Android-boksen til å streame media til HDTV-ene sine.

Kategori: gpu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.