Ukentlig anmeldelse: SAO Forkortet

Av | november 19, 2021

Hei, velkommen til nok en anime uke! La oss ta en titt på Sword Art Online, en YouTube-sensasjon denne uken: Forkortet. Parodien er produsert av en gruppe mennesker kjent som Something Witty Entertainment. Gruppen skapte serien som en parodi på den allerede populære Sword Art Online-serien, og den ble raskt fanget. Deres ekspertredigeringsevner og utrolig humoristiske dialoger er bare noen av seriens popularitet. Noe Witty Entertainment har også fått mye respekt, ettersom hver episode begynner å gjøre det klart at originalserien tilhører private selskaper og at seerne bør støtte den offisielle utgivelsen. Dette er både selvstendig og ser bra ut fordi de allerede støtter en vellykket franchise.

Så du har ikke sett eller hørt noe om Sword Art Online? Egentlig? Serien handler om en ung tenåring ved navn Kazuto som blir med i verden av Sword Art Online, et utrolig sprang virtual reality MMORPG. Men som Kazuto og titusenvis av andre som ham snart innså, er spillet en dødsfelle. Snart er de fanget i den virtuelle verdenen, og deres eneste håp om å overleve er å rydde alle 100 etasjene i Aincrad og beseire spillet. Hvis de dør ved et uhell i spillet, vil de bli ødelagt i det virkelige liv. I spillet er Kazuto kjent som en solo, vill Kirito, som har en uforsiktig kampstil på fronten, og ga ham flere kallenavn. Vi får mye støtte fra andre karakterer som Klein, Agil og Asuna. Så det er poenget, ikke se på det. Jeg mener, den er på engelsk på Netflix. Gå nå!

Gå tilbake til parodi. Ja, hvis du har et spørsmål, er det på engelsk. Historielinjen er nesten identisk med originalen, de finere detaljene varierer etter redaktørene. Vårt viktigste Kirito-dyr er fortsatt et dyr, men det blir veldig dårlig behandlet i parodi. Hun får selskap av bifiguren Asuna, som har en morsom karakter som en forfølger, en gal, rasistisk jente. Selv om middelet for parodi er å gi oss en god latter, er historien fortsatt overraskende attraktiv. Noen sier til og med at romantikken mellom Kirito og Asuna er bedre enn originalserien, mens Kiritos karakterutvikling er i hvert fall bedre etter min mening.

Parodi har blitt en del av livet mitt. Hver gang jeg ser et klipp fra den originale Sword Art Online, tenker jeg umiddelbart på en parodi. Han roser originalserien veldig godt og det er en vakker latter som er stikk motsatt av stemningen fra originalserien. Jeg tilbyr å gi ham en time, han er på YouTube, så det er gratis. Hvis du ikke har sett originalen, ikke bekymre deg for ikke å kunne se den, parodien gjør en overraskende god jobb med å fortelle historien også.

Kategori: gpu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *